فروش عصبی و بازاریابی عصبی هردو انقلابی در بخش فروش ایجاد نموده اند.
تصویر کسانی که این دو واژه را شنیده اند این است که این دو یکی هستند ، اما اینطور نیست.
هرچند که هردو از منابع و دانش پایه علم عصب استفاده میکنند ، اما تاکتیکها و استراتژیهای آنان متفاوت است.
ما در جهانی در حال تغییر زندگی می کنیم که ضربان قلب اقتصاد کاملا بی نظم میزند.
رفتارهای غیر قابل پیش بینی خریداران نیز منعکس کننده این عدم قطعیت است.
استراتژی های فروش دیگر به نتایجی که ما قبلا به رسیدن به آنها عادت داشتیم ، نمی رسند.
وقت یک بازی جدید است. خوشبختانه این بازی جدید از طریق علم پیشرفته تحت یک ترند جهانی به نام “مغز خرید Brain Buying ” در دسترس قرار گرفته است.
به کار بردن اطلاعات بدست آمده از علوم عصب شناسی برای شناخت نحوه کارکرد مغز خریدار.
فروش عصبی به دنبال استفاده از تکنیکهایی برای بکارگیری دانش در استراتژیهای فروش توسط فروشنده می باشد.
گاهی اوقات به راحتی فراموش میکنیم در این عصر سریع دیجیتال در نهایت تمام فروشها در به تعامل با افراد منجر می شود می شود.
افراد تمایل به خرید از افرادی را دارند که آنها را می شناسند، به آنها علاقه دارند و به آنها اعتماد دارند.
باید اذعان داشت که خریداران مغز ، احساسات ، عاطفه و نیازهایی دارند. اطمینان داریم که اکتشافات جدید در علوم اعصاب ( فروش عصبی ) با موج جدیدی از تجربه خرید و فروش همراه خواهد بود.
5 مهارت مذاکره تجاری ( قسمت اول )
فروشگاه خرده فروشی تجهیزات پزشکی