روانشناسی مصرف کننده Consumer Psychology
روانشناسی مصرف کننده بخشی از چرخه برنامهریزی بازاریابی است.
این مفهوم تحت عنوان شناخت رفتار مصرف کننده Consumer Behavior در دنیای بازاریابی مورد بررسی قرار میگرد.
بنابراین بهمنظور درک صحیح مفهوم روانشناسی مصرف کننده ابتدا باید جایگاه این مفهوم را در بازاریابی بیان نماییم و سپس به بیان دقیقتر آن بپردازیم.
برنامهریزی بازاریابی استراتژیک :
نتیجه موفقیت یا شکست یک شرکت مستقیما با اثربخش بودن و یا نبودن برنامه بازاریابی استراتژیک مرتبط است.
بنابراین، انتخاب بازاریابی استراتژیک مناسب با محصولات و خدمات بسیار مهم و حیاتی است.
5 مهارت مذاکره تجاری ( قسمت اول )
فروشگاه خرده فروشی تجهیزات پزشکی